I heard your voice through a photograph

Red Hot Chillipeppers på radion. Otherside, precis som de tretusen föregående gångerna de senaste nätterna. Ska de envisas med att spela samma låtar om och om igen kan de väl lika gärna ge ut samlingsskivor med reklaminslag eller något istället. Då kan man ju åtminstone bläddra förbi de sämre låtarna. Nu måste jag bara påpeka att jag inte räknar Otherside som något halvkasst bottenskrap till musikstycke, utan helt tvärtom, det är helheten i det här radiokonceptet som irriterar min alldeles för trötta hjärna.

Hursomhelst är vi inne på nattskift numero trez, vilket har varat i snart tolv timmar. Lagom less, lite halvsvettig och framförallt okristligt trött sitter jag här och försöker hålla mig vid medvetande. Insikten i att jag om två timmar måste transportera mig hem på cykel är inte heller sådär fruktansvärt uppmuntrande och jag kan bara be till gud och hoppas på att överleva. I princip.

Nu blev det långt igen, det är som lätt att drifta iväg i de tidiga morgontimmarna. Så.. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0