a fabulous human being

Jag och min äldsta vän (på vem rubriken också syftar) har spenderat eftermiddagen i Järnvägsparken med en ordentlig Safari-fika i packningen. Grymt varmt och skönt, grymt gott och grymt trevligt. Något som ska upprepas så fort tillfälle ges!

Nu sticker jag och the fist of fury (har döpt min gipshand) med ett trevligt pick och pack ner till pite för att åter igen deltaga i det årliga kalaset PDOL. Blir säkert lika intressant som alltid! Fast med tanke på dagens optimism kommer väl någon/något se till att något oförutsett händer. Bara jag inte bryter andra handen också. Att skriva med tårna - ingen höjdare. Det är nog svårt att skriva med höger hand. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0