jubelidioter och kaos.

Jag är så trött nu. Vilken jävla cirkus. Uppvisningen går åt skogen. Och vilka idioter jag lyckats möta idag, intelligensbefriade själar. Den stora massan. Till exempel så ramlade det in åtta pers före mig och Vilda i kön på Safari, tillkännagav det högt och tydligt och drog sedan förbi två vänner till. Men visst, göre bara. Bara ni får eran mat är jag nöjd! Allt för alla andra (medan jag smärtsamt och skoningslöst torterade dem till döds, en efter en, i tanken).

Fryser gör jag också. Och förundras över hur det kan vara möjligt att mitt rum är mer likt ett Hiroshima efter den 6 augusti 1945 än ett ställe att vistas och sova på. Och en sak till, o'boy är det äckligaste jag har druckit på länge. Nu sover vi, förhoppningsvis är har morgondagen någonting vettigt att bjuda på. Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0