torsdag tjugonde januari

Bra konstigt allting är just nu. Idag råkade jag köpa en bil. Märk väl: råkade. Bara en sån sak. Att hålla sig till den där förbannade grundplanen går inte alltid som smort. Aldrig - om man (tyvärr) ska vara sådär brutalt ärlig som man borde vara lite oftare.

Imorgon blir det paradiset igen, fast bara en liten snabbvisit för att (snabbt) avverka ett femtioårskalas och sedan (snabbt) åka hem igen på lördag. I helgen vankas det kanske hockey (fjebba?) och framförallt umgänge. Det behöver jag. Och ett efterlängtat återseende lär inträffa ikväll. Låter inte så pjåkigt, livet kanske har någonting att bjuda på trots allt? Idag bjöd det, livet alltså, på en blå audi och en caesarsallad. Ikväll ska det pumpas biceps (är tanken iallafall) och sedan spola isen i en dryg timme. För övrigt behöver jag både städa och duscha mitt hår i någonting annat än vatten och balsam, köpa schampo kan alltså kanske vara en idé. Iallafall, hej.
Clinic – Come Into Our Room

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0