tisdag nionde januari

Trodde jag skulle hinna uträtta stordåd idag. Ack så fel man kan ha ibland. Dock började dagen rätt bra med ett läkarbesök (som jag både lyckades komma ihåg och närvara till vid utsatt tid). Sen gick det lite sämre, även fast ryggen var hamrad på plats. Jag skulle med min dator och det mobila bredbandet till Telia. Problem: Jag glömde de båda vesäntliga delarna för uppgiften i fråga. Tog en Safarifika istället. En lång. Jag, Thåström-boken och -spellistan. Trehundra koppar (nästan utan överdrift) kaffe senare åkte jag hem och tänkte springa till gymmet. Hamnade framför ett OTH-avsnitt och här är jag nu. Dressed for success (träningskläder) och jobbryggan packad. Ska snart ta mig i kragen och ordna upp denna dag. Bara lite nördande till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0