söndag tjugotredje januari

Paradiset. Jag säger då det. Trots en bränd jacka och alldeles för mycket hallonmoussetårta (bland annat) var det precis vad som krävdes för att livsgnistan skulle tändas igen. Eller den glöder väl iallafall (fråga inte hur en gnista kan glöda..). Jag, blåaudin och fyra reskamrater klarade oss helskinnade genom de dryga tretton milen vilka (oturligt nog) tog oss tillbaka till gruvstaden. Imorgon börjar livet igen, 06:00. Av erfarenhet vet jag att det inte kommer vara så mysigt. Men what to do, liksom? Nu ska jag diska fredagens disk och sedan krypa ihop framför OTH. Ingen söndagsångest idag, det händer något nytt varje vecka. Pöss
Pixies – Where Is My Mind?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0