söndag andra januari

Idag har jag åkt skidor. Premiär i backen, premiär i mitt gudomligt snygga underställ dessutom. Kan ju inte gå annat än perfekt. Eller? Nu gick det väl inte riktigt som planerat. Frös sönder knäna och åkte ihjäl ryggen. Men edorfinerna flödade ändå, så jag är sargad men lycklig såhär i efterhand. Försöker förgäves tina upp med en kopp varm choklad och ska snart dra mig mot joppet. Joppa kruvan. Tänkte inte svimma idag faktiskt.


Ska pröva någon annan metod för att inte frysa ihjäl nu, kolla lite skidor och läsa lite Harry (ja, tyvärr, jag kan inte slita mig). Adjö.
har förresten en liten fundering; amanda, nettan och serri - var är ni? Petris vill ha livstecken!

Imperiet – Alltid rött alltid rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0