måndag trettioförsta januari

Jahaja. Då var det alltså måndag igen, den som bestämt det är åtminstone värd en lightversion av döden. Inte riktigt, men nästan. Jag har nu tre saker att göra, tre saker jag inte vill göra.


Numero uno - duscha

Numero dos - föll i skrivande stund ur minnesbanken vilket påvisar aktionens ringa betydelse för både världsfreden och mitt personliga välbefinnande (det sistnämnda är såklart det vi värderar mest)

Numero tres - jobba


Nattvecka. Sju snabba och sen sitter jag i en bil påväg till paradiset. Tänkte meddela att jag mest troligt inte kommer äntra staden på ett bra tag från och med då, ifall någon skulle bry sig (som om någon skulle bry sig, kanske jag borde skriva). Anyhoo, jag har varit på Lombia och simmat i två omgångar, vilket alltså gett upphov till behovet av den ovan nämnda äckelduschen. Kul med konståkning, kan man ju tycka. Ska ta tag i det första av mina tre missions och under tiden fundera på vad det är som jag glömt innan jag åker till joppet, kanske över ett avsnitt OTH. Drunknar jag inte i duschen lär ju tiden utvisa det också.


P-out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0