lördag första januari

Annorlunda? Näe. Tvåtusenelva knackade iallafall på dörren vid midnatt, då vi stod och funderade ifall vi skulle släcka LKAB-julgranen eller inte uppe på berget. Fyrverkerier på avstånd är helt okej ändå, fast inte så fascinerande att jag nästa år går över till the dark side och köper mig själv ett lager miljöförstörande explosiva pinnar för en halv miljard kronor.


Nya saker jag ska göra iår är iallafall att skaffa klippkort på akuten. Svimmade inne på OK när jag var påväg till jobbet, bara sådär. Kajsa fick bära mig till bilen och köra hem mig och sen åkte vi till sjukhuset. Det här hamnar garanterat på listan med de 10 läskigaste sakerna som någonsin hänt mig (kanske dax att göra en sådan lista också). Fick inte gå och jobba ikväll, vilket är lite synd. De där storhelgstilläggen klirrar fint i kassan. Men jag lever, det är det viktiga.


Gott nytt år.

Kommentarer
Postat av: Hedda

Men gud! läskigt att svimma..

hoppas du inte slog dig ;)

2011-01-02 @ 18:19:11
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0