"jag ser solen, aaaaaah!"

Idag har jag för ett ögonblick skymtat solen, sen körde jag över på fel sida av vägen och höll på att krocka med en annan bil. Man ska tydligen kolla framåt när man rullar audi, hur intressant bakgrunden än kan verka vara (värt att minnas för framtidens och min fortsatta överlevnads skull).


Hemkommen från jobbet. Om ca sex timmar sitter jag i M-Hus D och väntar på bussen igen, förhoppningsvis iallafall - har en oroväckande fallenhet för försovningar vilket självklart inte är till min fördel. Åkte till jobbet utan mat idag också, riktigt smart drag. Nu har jag attackätit någon slags måltid, liknade mest en frukost skulle jag vilja säga - om man bortser från OLW:s nötmix.


Nu ska jag sova, imorgon är en jobbig dag. Natt.
såhär glad och nöjd är jag just nu, by the way:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0