in between dates (typ)

Ibland är livet bra hopplöst. Gick och la mig - jättetrött - redan klockan elva, för att sedan vakna - hur pigg som helst - tre timmar senare. Efter ytterligare två timmar ligger jag nu här, klarvaken i min säng, och funderar på hur jag bäst kan antingen somna eller fördriva tiden fram tills dagen gryr. Är rätt tom på idéer faktiskt, åt båda hållen. Nattskiftssyndromet - pigg, men dum.
Försöker mig nog på en sovning faktiskt, om inte annat kan jag skjutsa pappa till jobbet vid halv sex. Det är ju alltid nåt.
Idag ska jag iallafall äta frukost med the Monster, umgås med Fjebba och sen vara arg en timme eller två på ishallen. Låter ju helt okej kul iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0