:)

Husvagnar håller inte värmen sådär jättebra när kvicksilvret börjar krypa ner alltför nära 40-strecket. Det har jag konstaterat de senaste veckorna.


Är för tillfället bosatt och agerar husvakt på Mariepigg. Min äldsta vän har lämnat mig för staden och det känns lite ensamt faktiskt, ska nog kila iväg till vår skäggigaste granne och få mig en kopp kaffe innan kvällen är över eftersom kaffet här har sinat. Märk väl att jag har försökt inhandla kaffe idag - två gånger - men kommit hem lika kaffelös båda gångerna. Det är något fel på min hjärna, helt klart. Eller så har jag dålig karma, något sånt måste det ju vara.


Imorgon tar min ledighet brutalt och skoningslöst slut klockan 07:25 då jag ska befinna mig i Schmedjan för en s.k. 'Halglöfsclinic'. Laddar upp inför det med tortellini och OTH. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0