sömnlös på hjallevägen

Det ni.
Det vankas julafton och allt det här årliga kaoset och ångesten som kommer med detta. Kul jul, var det en gång någon som sa. På ett konståkningsläger i Örnsköldsvik medan jag och Fjeppa mest troligt hade Världsmästerskap i Beaver Sliding (fråga inte) i duschen.


Just nu kan jag inte somna heller. Råkade dra en långsovning imorse, till sådär kl 9:00. Min pensionärsdygnsrytm klarar inte riktigt det utan visar nu sitt missnöje i och med att lämna mig sömnlös i mitt mörka rum. Vilket jävla sätt alltså. Detta medför ju också en oundviklig attacktrötthet imorgon, då jag verkligen måste upp för att hinna med diverse viktigheter innan jobbet. Tack, än en gång, Gud. Bara för att du är så snäll. Puss och kram, hela dan.


Ska göra ett försök att svimma av nu så morgondagen inte blir allt för outhärdlig. ADJÖSS.
här skelar vi på bäst vi bara kan. grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0