plötsligt slog det mig

"jag är påväg till lombia", "jag är på lombia", "jag är påväg hem från lombia"


Standardfraserna när folk ringer och frågar vad jag gör. Börjar kännas lite enformigt. En vän föreslog att jag ska börja dra ihop små lögner istället, endast i syfte att variera mina svar och därmed väcka lite intresse förstås. Hade kanske varit kul, lite mytomani sådär på förmiddagskvisten. Why not?


Jag har, inte helt oväntat, alltså nyss kommit hem från dagens första pass på ishallen. Gick dåligt, för er som undrar. Har någon ett stycke kondition att sälja/skänka säger jag inte nej. Och lite mod, kan också vara en fördel när man försöker hoppa en massa solklara självmordsförsökshopp.


Jag har bråttom, inte något nytt under solen där heller. Måste hinna tvätta och besöka staden innan nästa rond mot skridskorna börjar.


Fast egentligen borde jag inte klaga, det är ju det här - om något - jag älskar. Så det så.
ungefär såhär efterbliven kan man se ut på vapiano i Berlin, ifall ni ville testa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0