jävla smoothie

idag började jag klockan halv sex. skönt.

idag har jag packat nästan 1000 lussebullar i vad som kändes som minst lika många kartonger. jobbigt.


idag skulle jag sluta klockan 13:30. prick.


jag tänkte avsluta storstilat och ta bort en till synes ensam skylt som stod i montern. som den hjälte jag är.


klockan var uppskattningsvis 13:29 då smoothien från översta hyllan stod ivägen för den nyss nämnda skylten och föll handlöst ner till botten av kylen. själva innehållet i glaset valde att placera sig på samtliga hyllplan, över alla kakor och muffins samt ner under nedersta planet och in i den underliggande fläkten.


idag slutade jag ca 14:15.


som sagt - jävla smoothie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0