det här med livet, ni vet

Igår skulle jag (obs: iförd mina allra mest ostretchiga och tighta byxor) visa en liten konståkningsaspirant hur hon skulle göra i sitt program och gjorde därmed ett såkallat t-släp vilket ser ut ungefär såhär (google erbjöd tyvärr ingenting mer stilfullt):


However. Tänk er nu momentet ovan och lägg ihop det med mina tightass-pants. Att det är just jag som är i farten är väl kanske också värt att nämna så kan ni kanske lista ut vad som hände (en ledtråd: byxorna befinner sig i ett sånt illa tillstånd av obrukbarhet att de nu ligger tryggt förvarade i soptunnan).


Jag är trött, och dålig på att uppdatera mig. Har hursomhelst spenderat den senaste tiden med att jobba, träna och maniskt titta igenom första säsongen av Pretty Little Liars. Så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0