från himlen trillar spik ner

Jag har besök.


Ja.. det är i alla fall bara påsk en gång om året.


Igår kväll/natt blev jag brutalt väckt mitt i min skönhetssömn av ett gäng idioter som attackåkte skoter utanför min husvagn. Fruktansvärt lycklig vände jag mig om i sängen och somnade om. Efter ett tag.  Sen kom vad som lät som trehundra elefanter in i husvagnen. Den verkliga orsaken till oljudet var såklart min mamma, som sedan besvärade sig med att väcka mig och ställa den helt okej IQ-befriade frågan - är du vaken? (Jo tack, NU är jag det) Ännu lyckligare vände jag mig om och somnade igen. Inte.


Livet är inte överdrivet kul alla gånger. Spenderar större delen av min ledighet med att sitta i min ensamhet/åka skidor i min ensamhet/träna i min ensamhet och lyssna på kent. Vårdepression, var det en gäst som sa. Kanske, kanske inte. Vad vet jag? (observera rimmet)


Ska tillägga att världens bästa människa (kan diskuteras men ändå) aka min bästa vän och andra hälft fyller tjugo jordsnurr idag. Kan även kompletteras med att denne firar sin födelsedag i Paris och att jag inte alls är avundsjuk.


HEJ

jag och ovan nämnda på malta i höstas. helt friskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0