en helt vanlig lördag

Sitter och smygmyser i ett mörkt och folktomt (thank god) Schmedjan. Jag och Thåström. Vilket team vi är. Hur som haver ska jag gå upp till The Waffle snart och glida in i dimman. Svag dimma är tanken. Morgondagen lär väl utvisa hur den planen gick. Måste erkänna att jag saknar mina tjejer litegrann då och då. Men nästa vecka fyller AK myndig. Funderar på ett överraskningsbesök i staden (vilken surprise det kommer bli nu när jag publicerar det på internet). Äh. Kan varken formulera mig eller komma på någonting vettigt att dela med mig av. Pöss

Kommentarer
Postat av: Sarri del mondo

Om jag ingår i kretsen dina "tjejer" så saknar jag dig med väääääldigt mycket! Ring mig nån dag vettja ;)

2011-04-02 @ 21:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0