xoxo, gossip girl

Nej, jag ska ligga i sängen redan halv elva! "Jojo". Jag förbannar alla världens teveserier. Här sitter jag (dock i sängen), klockan är 03:34 och jag tänkte kliva upp om fyra och en halv timme. You go, girl! Says who? 

Dålig diciplin. Kul. Imorgon ska jag ringa vårdcentralen, min sjukgymnast, min läkare och inte så många andra. Jag vill poängtera att jag är helt frisk och i ett fantastiskt fysiskt tillstånd för tillfället. (Läs: Min rygg har damp, så jag har ont i den och i benet och kan därför inte gå ordentligt och jag har varit förkyld/allmänt sjuk sen första veckan i Juni, jag har ont i ögon och öron - jag varken ser eller hör som jag ska, jag har feber minst en dag i veckan osv osv)

Vi älskar livet, precious, visst gör vi det? (jag besitter under nattens mörka timmar oroväckande många schizofrena drag. men i brist på annat sällskap så...) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0