söndag tolfte september

Jag känner ett stort behov av förändring. Jag suktar efter någonting nytt, spännande och utvecklande. Jag vill inte bli fast i den här hålan, jag vill inte sluta upp bitter och ensam. Bitter och ensam - i Kiruna. Kan det någonsin bli värre än


Det vankas nattvecka och det slog mig nyss att jag har ett problem - jag är på sista kapitlet i sista boken. Jag och Harry ska snart skiljas åt. Hur ska jag klara veckan? Vem ska hålla mig sällskap i fickis långt inpå de tidiga morgontimmarna, vem ska dämpa min tristess och förgylla mina mörka timmar i dammet? Vem kan göra det så oklanderligt, såsom Harry gjort hela sommaren? Det är ett jävla mysterium. Jag tror jag måste börja om från The Philosophers Stone igen, finns nog ingen annan utväg. Fast jag har ju iofs snott första Sagan om Ringen-boken av Tiddis, men den är på svenska. Det är aldrig lika bra


Nej, jag behöver shoppa böcker. Jag behöver shoppa en massa annat, som den där sextontusenkronors-fåtöljen från Europamöbler (den är så snygg så att jag vill dö, det smärtar mig något enormt att jag aldrig kommer vara i ägande av den), en MacBook Pro och en iPhone, den nya iPod Nanon och halva Whyreds höstkollektion och en massa regnjackor och... Ja, jag är lite shoppingsugen. Minst sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0