torsdag andra september

Det här är den förjävligaste ledigveckan på länge. Så förbannat sjukt ovärd, dessutom blir den bara värre och värre. Jag hade gjort vad som helst, då menar jag verkligen vad som helst, för att slippa åka till Norge. Jag har suttit och bollat med olika flyktvägar. Jag hade kunnat bli sjuk, jag hade kunnat bryta ett ben (fast typ i lillfingret, bara det förhindrar en resa till Skibotn), jag hade kunnat tanka bilen med bensin så den havererar... En stor asteroid hade kunnat slå ner i mitt hus. Anything. Hjälp mig

Kommentarer
Postat av: erfaren vän.

det där med att tanka dieselbilar med bensin är ett väl beprövat trick! sura miner kan uppstå, men det går över till jul.

2010-09-03 @ 07:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0