tisdag fjortonde september

Det där med Nya Zeeland har etsat sig fast i mitt huvud. Det hade varit så omänskligt skönt att göra nånting. Av livet liksom. Det hade varit grymt att ha ett mål, en destination av något slag. Något som tar mig någonstans. Inte bara detta mönster. Jag behöver - måste - bryta det. Jävligt snart. Annars väntas en mental kollaps. Risken är överhängande iallafall.


Sen tänkte jag lite också. Jag undrar om jag verkligen vill sticka iväg helt solo. Det är ju som en rätt, ja, omställande grej ändå. Fast samtidigt spännande, att dansa iväg ensam alltså. Ah. Jag vet inte. Men planerna/drömmarna, de formas iallafall.
Babyshambles – Sticks And Stones

Kommentarer
Postat av: Anonym

om inte solo, så har du en kompanjon några sydliga mil efter e10:an till tjänst. heltsjuktgrymt, hade det varit.

2010-09-15 @ 09:34:21
URL: http://amndah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0