fredag tionde september

Jag använder trollformler i tanken innan jag ska lösa problem i min vardag. Är det nu jag borde sluta läsa Harry Potter, för gott?


Iallafall. Jag har fyllt år. Nitton känns meningslöst. Det tyckte mina gruvarbetarkompisar också och skrattade åt mig för att jag dessutom fortfarande var tonåring. Kul, gubbjävlar. Drar in alla sovringens hycklare - unga som gamla, kvinnor som män - i den kategorin. Vi som skulle skratta med, och inte åt varann, var det inte så vi sa imorse, eller?

Jag ska dra mig mot ishallen snart. Är sjukt rastlös och äter som en gris av den enkla anledningen att jag har varit typ halvfebrig hela veckan och bara tränat typ tre gånger eller nåt. Det där med grisätandet har nog att göra med att jag blir olycklig när jag inte kan träna och därmed förtränger min olycka med mat. Bra där. Jag har för övrigt lyckats komma ur mitt maniska kent-lyssnande och varierar nu mellan Thåström (sällan), Babyshambles och Broder Daniel. Uppiggande. Hej.


Bra skit, Babyshambles – Fuck Forever

Kommentarer
Postat av: Renejessica

Really great site man!!

2011-05-17 @ 14:10:53
URL: http://renejessica.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0