fredag tjugonionde oktober

Jag är nyss hemkommen från ishallen och frusen som en nakenhund på nordpolen. Ett tips: glöm inte överdragströjan till träningen nästa gång (glöm heller inte att du har träning och att du inte ska på gymmet, packa därför inte träningsväskan med gymkläder, glöm inte heller att ringa din far tillika privata chaufför för att komma till den nämnda träningen..).

Ikväll kanske det blir hockey. Eller tansit. Eller både och. Kombinationer vi gillar, starkt. På tal om starkt ska jag snart äta thaimat, men inte förrän jag diskat (kan verka som mitt största intresse här i världen, diskning alltså, då jag gör det konstant både hemma och på jobbet. Skenet kan bedra ibland om man säger så).

Jaja, på återseende.


musik återskapar minnen, denna låt är inget undantag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0