söndag tredje oktober

Yeah, I'll miss the boredom and the freedom and the time spent alone
En gammal goding hittade tillbaka till mig igår, den gör mig lite lätt nostalgisk. Sådär. Å de, å dedär.




Jag sitter på joppet. Idag är det invalidgänget som styr styckemalmen. Vi är rätt grymma, jag och min kompanjon. Det vankas thaimat, det är sista skiftet innan ledigvecka, det är otroligt nog inte alls svårt att hålla sig vaken här i fickis. Det är bara skönt helt enkelt.  

Och förresten, egentligen skulle jag födas idag. Och GP, även kallad Sälen, har äntligen löst gåtan om min extrema fallenhet för att alltid komma försent; jag kompenserar för att jag föddes för tidigt. Men frågan är väl bara om jag inte kommit sent i total tid mer än den knappa månad jag äntrade världen förtidigt.

Kommentarer
Postat av: Hedda

HAHA Joppet!



jag saknar finlands dialekten.. hehe



Jag kommer och visar min fula nuna hos er inom en snar framtid förhoppningsvis!!



pöss

2010-10-05 @ 22:04:05
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0