onsdag sjätte oktober

Jag är less på min förkyldning, så idag ringde jag till vårdcentralen. Och hör och häpna - jag kom fram! Fast, ni vet ju att det är Kiruna sjukhus vi pratar om... Jag fick inte ens någon tid, bara ett "du har ju varit sjuk så länge, så du kan ju vänta lite till". Vem säger så? Jävla idioter. Hoppas nästan på att dö inom kort så att någon (tiddis, mamma, pappa - feel free) kan stämma dem för total inkompetens och ohjälpsamt beteende.


Har hunnit med lite andra mycket trevliga saker, ett benpass, ett ispass, en långfika på Safari, en stadsrunda med två fina vänner, en kopp te och skitsnack. Nu är det bara disken kvar, och sen avsluta dagen med det sista ispasset tio över nio. Läggdags egentligen, men vad gör man inte för att slå ihjäl sig liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0