onsdag tredje november

Min MacBook har anlänt, jag är lika barnsligt lycklig som jag igår var förväntansfull! Trött är jag också, då jag skuttade upp alldeles för tidigt till ett tandläkarbesök. Som var imorgon. Det är rätt fantastiskt vilket kaos jag lever i, det går inte att ignorera längre.


När postmannen (vad kallar man dem egentligen?) kom med mitt paket hann jag för ett ögonblick överväga att sjukanmäla mig. Ögonblicket efter insåg jag att ens tanken på själva aktionen borde ge mig en gratis incheckning med livslång vistelse på psyket. Men ändå. Jag gick ju dit iallafall, till jobbet alltså, det hade jag aldrig gjort om det hade varit en vanlig hederlig skoldag. Det är nog det jag saknar mest med gymnasiet, och skolan överhuvudtaget - möjligheten att skolka. Haha. Det låter ju inte helt friskt. Men ja, att jag inte är det.. det där är ju utrett för längesen.


Jag längtar till ledigheten, jag vill vara fri att träna när jag vill. Jag vill ha möjligheten att helt impulsivt sticka på Landströms en onsdagskväll, jag vill kunna åka till Gränsen och åka skidor precis när det faller mig in. Jag längtar till tionde december. Ni anar inte.


Ska leka vidare med min fina skatt. Sen sova. Sen gå på det egentliga tandläkarbesöket, träna och jobba. Träna och sova... Nej, jag har inget liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0