tisdag sextonde november

Jag har åkt på någon lustig sjuka. Var hursomhelst tvungen att gå hem från jobbet för att jag trodde att jag skulle spy/kollapsa/dö vilken sekund som helst.

Anyhoo. Jag håller på att ladda inför en av veckans stora händelser (vilka helt otroligt nog är hur många som helst): premiären av HP7. Så... jag sträck-glor igenom alla filmer. Dock kan jag dem utantill så jag behöver inte ens kolla, bara lyssna. Eller tvärtom. Funderar på om man behöver läsa böckerna också. Kan förstås bli lite knivigt att hinna med det till söndag. Det är 4176 sidor, om man tar de på engelska (ja, jag var tvungen att räkna).

Nu ska jag fortsätta, vare sig det gäller filmer eller böcker så har jag endel att beta mig igenom. PUSS.

Och just det, Robin fyller arton idag. Kjempegrattis! En låt till födelsedagsbarnets ära. Finns en fin film också, men den är inte för allmän beskådning. Haha. Madonna – Hung Up - Radio Version

Kommentarer
Postat av: carris

hehe saknar dig lilla nördkompis! Du skulle varit här idag så skulle vi nördat igenom premiären tillsammans

2010-11-17 @ 22:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0