torsdag fjärde november

Jag och Thåström har lägenheten för oss själva ikväll. Fadern jobbar natt. Modern vet jag faktiskt inte var hon är.. Men lika glad är jag för det. Jag, Jocke T och vårat nyaste tillskott - the MacBook. Är dock lite arg för att spotify saknar ett av Thåströms allra bästa album - Skebokvarnsvägen 209. Morr! (Jag skrev just inte det där).


Är helt slut för övrigt. Och har inte ens varit på gymmet idag. Men Safari sliter, särskilt på min ryggjävel. Ska bli intressant att se hur uppstigningen från sängen artar sig imorgon. Finns risk att man behöver hjälp med den. Nej. Vad negativ jag är. (Om inte annat kan jag säkert rulla ner från sängen, rulla runt ett tag tills jag blir mjuk och sen ta mig upp på fötter).


På tal om ingenting har jag levt på keso idag. Kesomacka och gröt till frukost, kesoröra och sallad till både lunch och middag och nu tillsist keso+kesella efter träningen. Det ligger keso på golvet också. Ännu mer på tal om ingenting, nästan.


Imorgon stänger Safari redan klockan fyra. Man hade kunnat tro att Gud åter igen stigit ner på jorden. Eller han kanske inte har gjort det nångång förresten? (Någon som behöver ta konfan kanske?). Öhm. Iallafall. Efter joppet ska jag och Monstret bada jacuzzi, dricka vin, äta god mat och ägna oss åt den viktigaste aktiviteten av de alla - att hålla sig borta från dansgolv, neonljus och dumma handlingar hela kvällen (gäller mest mig egentligen, men Tiddis får sympatiskippa krogen, för god vänskaps skull).
Thåström – The Haters - Elektrisk Version


hej



Kommentarer
Postat av: Tomadine

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-07-28 @ 11:06:14
URL: http://tomadine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0