tisdag tjugonionde november

Man lämnar hemmet innan klockan åtta på morgon och först efter mer än femton timmar senare återvänder man. Jag har tränat, jobbat, tränat igen och sedan avslutat kvällen på bästa sätt hos min bästa vän. Trots avsaknaden av Desperate Housewifes och Cougar Town var det grymt skönt. Det är inte så ofta man befinner sig på nummer 6 längre. Too bad liksom.

Jag har fått mina eftersändna HM-kläder idag, en klänning bland annat. Och som vanligt såg jag ut som en sjöko. Eller säl. Flodhäst. Fläskdoris is in tha house. Listan kan göras lång... Ibland undrar jag varför det just är jag som har förbannats med detta utseende. Jag menar.. vad har jag gjort för ont? Jag bad ju inte om att bli född direkt. Fick dock en bok av pappa idag, den kändes mycket bättre. Ska lägga mig i sängen med den nyss nämnda boken och sedan sooooova. Nattinatt.
Mitt hår är inte att leka med i nuläget. Men what to do, liksom.

Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-11-30 @ 23:51:54
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0