tisdag andra november

Jag får min MacBook senast på fredag! Jag känner mig som ett barn på världens längsta julafton. När ska tomten komma?
Skulle skypa med Mr. Thailand. Saten svek mig. Fast jag kanske måste erkänna att om man räknar ihop antalet missade skype-samtal mellan mig och Johan beror ungefär 90% på att jag glömt/inte hunnit/inte kunnat osv. Jag är ingen perfekt människa, det konstaterade jag redan igår (och dagen före det, och dagen före det...).
Tror att förra veckan körde slut på mig totalt, sover som en stock varje natt och vägrar vakna (när jag inte drömmer om Jullan som nioårig maffiaboss vill säga, det är otrevligt kan jag meddela). Eller så har jag typ fått narkolepsi eller nåt, fast i omvänd form.
Nej, nu ska jag slänga i mig gröt, gå ut och promenera med Vilda och pälsbollen, duscha och gå till jobbet, träna och sen komma hem och sova. De e ba schöönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0