söndagsbloggen. det är jag det.

HM och jag är vanligtvis inte så goda vänner när det gäller annat än typ sockar (jag har under alla mina tävlingsår med konståkningen vilka endast fylldes av nervösa tvångstankar börjat köpa nya sockar - varje gång jag äntrar en hm-butik. fråga inte). Men. Eftersom jag la undan halva lönen och köpte en MacBook för nästan hela andra halvan tänkte jag att det var dax. To face HM Shop Online. Trots att jag inte hade mitt kort i närheten gick det fruktansvärt bra att köpa sig en massa onödigt skit (borde jag kanske se det oroväckande att jag lärt mig hela kortnumret, giltighetstidens utgång och CVC:t utantill?). Katjing. Jag är bra. Och slutar aldrig att förvåna, vilket kanske hade kunnat vara en bra egenskap om dessa överraskningar hade varit en centimeter i positiv riktning. Men nä. Tror hoppet är ute för mig. 19 år och körd. Helt fantastiskt.

Nu ska jag diska. Otroligt roligt. Sen sova. Natt.
Imperiet – Höghus, låghus, dårhus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0