söndag tjugoförsta november

Min morgonfrilla just nu är ingenting att leka med. Mamma sa att jag var ful och hånskrattade lite. Tack. Vilken självförtroendeboost. Hon har definitivt inte hört talas om naturlig skönhet. Fast denna frisyr hamnar nog mer i facket "alternativ skönhet" när man tänker efter... Med överseende för känsliga tittare valde jag att inte föreviga denna misär på bild. Man behöver ju inte skrämmas liksom.

Fjeppa och jag hade sleepover igår. Att ta lördagsmyset till en ny nivå. Jävligt fet sådan. VI kollade hockey, klämde lite thaimat, kollade lite mer hockey, åt lite chips och kollade film, åkte bil, drog våra hemliga standardrundor och skrek ikapp med vår man Joakim Thåströms fagra (denna benämning är under all kritik, jag vet, men han är fenomenal ändå) stämma. Klockan var närmare fem när vi dog skulle jag tippa. Dock glömde vi glöggen. Men den sparar vi till nästa gång.

Idag är det - om Monstret behagat att köpa biljetter - bio. Harry Potter. Vi möts igen. Som jag längtat (inte okej, jag vet). Nä. Nu dricker vi lite kaffe och väntar på att AK ska vakna. P&G.

det här var inte igår. herrejomala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0