söndag sjunde november

Idag är det allas våran Thailändares födelsedag! Grattis Johan. Det är en skam att det inte finns möjlighet att fira din födelsedag tillsammans med dig (om du inte vill skypa och äta tårta framför datorn hela dagen vill säga, I seriously doubt that)


Jag har fortsatt drömt en massa helskumma grejer. Och nästan sovit mig fast i sängen. Men nu, efter en frukost som hade kunnat livnära halva Afrikas svältbarn i en månad, har jag återfått energin och ska snart dra mig mot gymmet. Eller springa kanske. Men det skapar bara en massa skit i ryggen, så vi skiter i det


Nu är jag på avvärjning, musikvariation är det som gäller nu. lite iallafall - November

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0