söndag fjortonde november

Skidpremiärat oss lite idag, jo. Är helt jävla slutkörd, tror att jag somnade strax utanför Gälka och vaknade i statoil norra-korsningen. Sova i bilar är helt klart det mysigaste jag vet. Dock måste man leva med den efterföljande nackspärren i en vecka eller två efteråt. Men det är det värt. Nästan.


Jag och far har lite farsdags-kvalitetstid. Han läser tidningen och kollar världscupen på tv. Jag sitter och skriver och kollar också på världscupen. Och Dylan i högtalarna. Prat är överskattat. I de flesta fall, när simultanförmågan inte räcker till åtminstone.


Bortskämd som jag är väntar jag på att maten ska bli klar istället för att hjälpa mamma, vad pappa är är väl svårare att säga. Men väntar gör vi båda två. Ska sluta svamla. HEJ

Bob Dylan – It Ain't Me, Babe
min och mitt automatvapens (annakaisa för er som inte förstår hur smart jag är) allra bästa bilåkarlåt med en artist som inte är thåström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0