onsdag tjugofjärde november

En månad kvar till julafton. Tiden går vidrigt fort just nu. Och jag som inte är världens största jul-älskare heller om man säger så. Julafton är typ det värsta jag vet. Men det är ju för all del gott med saffransbullar. Och det kan man bara äta på julen. Punkt.


Tog vad jag trodde skulle bli en mycket mysig sovmorgon idag. Låg kvar i sängen och tänkte på mina rostmackor som snart skulle grillas i brödrosten och förtäras till morgonkaffet. Men nä. Pappa hade minsann ätit upp alla. Kaffe fanns det inte heller. Nu känns hela dagen bortkastad, jag hade kunnat spendera en timme eller två på gymmet istället och sedan ta min frukost på Safari innan jobbet. Jävla glädjeseriemördare.


Nä. Nu ska jag duscha och bege mig mot det gula huset. Bara fyra dagar kvar denna vecka. Vilken upplyftande tanke. Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0