måndag första november

Eftermiddagsveckan påbörjad. Det positiva är väl att vi har stängt helgen och att jag därför får sluta klockan sex på fredag. Awesome. Då ska jag dansa. Inte. Jag har lagt dansen på hyllan nu, för ett bra tag framöver. Kanske det är dax att åka till Pajala, har lite dåligt samvete för att jag inte hälsat på farmor och farfar sen de flyttade dit - för nästan två år sedan. Jag vet, jag är ett hemskt barnbarn. Hemsk människa helt enkelt.
Var på gymmet efter jobbet. Plågade psyket lite på löpbandet, det är ju så sjukt tråkigt att springa på ett och samma ställe i trehundra år. Sen körde jag igenom ryggen, tror på träningsvärk imorgon. Grejt!
Kom just på en grej. Vet inte när jag börjar imorgon. Dåligt. Nu ska jag skita i det, äta något kul (typ keso, jättekul) och glo på ett avsnitt Gossip Girl (jag undrar fortfarande när jag ska växa upp).
ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0