lördag sjätte november

Hur kommer det sig att man, oavsett hur hårt ansträngningen för motsatsen är, hamnar på dansgolvet direkt man blir ledig från jobbet?


Äh, egentligen gör det väl ingenting. Att man sovit bort ännu en lördag vill säga. Jag har dock drömt värsta konstiga drömmarna inatt. Läskiga. Lyckligsvis stannade veckans maffiaboss utanför nattens hemskheter. Det är ju positivt, blir så tråkig stämning när jag tillkännager för Jullan att jag är rädd för hennes sexåriga, kedjerökande, maffiaboss-jag. Hon vill inte riktigt 'connecta' med det alter-egot tror jag (jag är dock övertygad om att den finns där, långt därinne. höhö).

Idag tänkte jag göra så lite som möjligt, jag kallar det välförtjänt lathet (det där om jag förtjänat det eller inte kan vi lämna odiskuterat). Leka lite med Mr. MacBook och kanske se en fin film. Anyhooo.. Kaffe och frukost nu, va. Jag ger er en fin låt.
Thåström – Vad ska du bli? - Live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0