dumma idéer, dumma grejer, dumma tjejer

Jag fick en idé, en fruktansvärt efterbliven sådan. Men dock lockande. Eller lockande och lockande. Men såhär.. om man pluggar upp alla VG'n man går och grämar sig över så får man ju ganska många fler valmöjligheter när man ska söka in till universitetet. Dock vet jag inte riktigt hur man ska gå till väga, och så är jag väl lite rädd att det kommer ta sin lilla tid. Och hur mycket tid finns det egentligen? Inte så mycket. Jag har extrem komma-bort-från-stan-panik för tillfället.

Jag ska sluta svamla. Fast jag tänker nog gå och prata med Håkan i alla fall, Håkan med sin fiskeväst och läskiga leende. Tar nog med mig Tiddis. Vi är ju som polare, vi tre. Det var faktiskt Hokkys förtjänst att vi hamnade på MSP över en helg, hyfsad chock när han kom på måndagsmorgonen efter fredagen vi varit och lagt fram förslaget att vi kanske skulle vilja byta och vräkte ur sig att vi skulle förflytta oss två våningar upp dagen efter. Tiddis och Pe. Chockbyte av klass. Första lektionen: kemi-lab med Sara P. Fruktansvärt efterblivet. Men det artade ju sig underbart, så vi ska inte klaga. Jag fasar verkligen för hur det hade kunnat gå om vi inte bytt program. Jag hade personligen gått under tror jag. Vad skulle jag gjort utan min fysik b-bok? (svar: sluppit en 150-poängs lång depression och ett dåligt betyg som följd på det). Nej jag ska nog sova nu, klockan är ju ändå halv tio. Haha.

Jag hittade en bild på facebook. Holy mama.
Jag hittade en fin också. Min pärlor och jag själv - fläskdoris - är ute och flyger. Självklart så saknar vi Berry på bilden, tror att hon är bakom kameran.

Kommentarer
Postat av: HEdda

MEN KOM TILL MIIIIGGGG!! ÖStersund är underbart.. hehe

2010-11-30 @ 12:36:05
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0