lördag tjugonionde maj

MSP3 kan vara den mest oorganiserade klassen i världshistorien, och även jag tar priset som den mest oorganiserade människan. Tillslut ordnade mösspåtagningen upp sig iallafall, dock började vi dagen på lite olika håll. Jag och mina nördvänner hade matteprov, några lite mer estetiskt lagda satt och gjorde lerskulpturer två våningar upp, andra drack alkohol och mös. Lite blandat. Inte sådär hundraprocentigt kul kanske. Men as I said, det ordnade upp sig. Vi hade en trevlig eftermiddag på Tvärgatan, lite urspårining och de två V:na var lite trötta. Men annars var det helt okej. Vi åt thaimat och sen råkade jag hamna nere på bolagsområdet för andra gången denna dag. I denna veva har jag lyckats med konststycket att slarva bort min väska, innehållande kamera och... wait for it... STUDENT-JÄVLA-MÖSSAN!

I am so awesome.


Kommentarer
Postat av: hedda

hittade du mössan :O?

2010-05-29 @ 19:44:03
Postat av: Anonym

MSP, shalallalalaa

2010-05-30 @ 18:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0