nattsudd

Enligt uppgift har mina classmates någon form av klassfest (eller så ljuger min inte heller vanligtvis så säkra källa bara för att denne saknar mig/är avundsjuk för att jag är i paradiset). Anyhoo.. Jag, å andra sidan, har haft enmannafest i husvagnen, med hallonpaj och The Notebook. Det föll en tår. Eller ja, ca trehundratusen tårar. Sjukt vilken effekt den där filmen har på mig. Varje gång.

Nu ska jag borsta mina tänder och klättra upp i sängen med min iPod. I brist på bättre sovkompis liksom.

Kommentarer
Postat av: amanta

klassfest? kul att man är inräknad.

vi får nog helt enkelt ta och fixa en egen petrus. tror att jag har en gammal vinare at evy's.

2010-05-14 @ 01:46:20
Postat av: Tormodalice

I recomend this site

2011-01-29 @ 11:40:45
URL: http://tormodalice.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0