torsdag tjugonde maj

Ännu en dödens dag, kom iallafall i tid till skolan. Men med tanke på att jag inte somnade före halv tre inatt orkade jag inte upp kvart i sex för en morgonrunda. Shit happens. Jag kan inte sova på kvällarna längre, jag typ ligger och hyperventilerar och vrider på mig i flera timmar. Tiddis har typ fått magsår och resten av MSP3 är minst lika uppe i varv. Helt sinnessjukt. Denna vecka har vi haft fyra redovisningar plus att projektet är inne på sluttampen och slutprovet i fysik är imorgon. Och det, det kommer inte gå så bra. Men ska plugga tonight, jag och Carris. Vi siktar högt - GODKÄNT.

Har en pizzadeg som jäser på diskbänken, ska åka och inhandla lite chorizosalami, mozzarella, oliver, solisar och dylikt. Mamma gjorde pesto i förrgår så det här blir grejt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0