torsdag sjätte maj

Mattelektionen kändes näst intill omöjlig att ta sig till, fast hade jag bara hållt tempot uppe hade jag nog suttit och nästan-lyssnat på Kenneths lite halvt monotona stämma och drömt mig iväg till Gränsen, as usual.

Men ne.

Frukost kändes så värt att jag nästan fick rysningar, kan inte komma på sist jag satt vid köksbordet och tryckte i mig min filblandning á la Petra Lövberg Ståål och lugnt tittade ut på gatan nedanför. Så värt, så värt. Jag måste börja äta frukost oftare, det är ju dessutom frukostmat, eller iallafall fil och müsli, som är det godaste man kan äta. Typ. Förutom thai kanske. Haha.

Anyhoo, det känns som att vinden kommer vända idag. Ska bege mig till skolan lagom till nästa lektion, efter skolan träna och sedan sammanstråla med mina mattenördar till vänner för att få bukt på livet (misstänker att det mest kommer diskuteras världsproblem och inte matte this evening).

Och sen är det fredag. Fredag betyder träna, skola, jobba, GRÄNSEN.
Och det, det är GREJT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0