tisdag fjärde maj

06.00 - Kom på, efter att jag vaknat upp ur en tung nattsömn, att sportsclub öppnar först sju, och att gymmet-gymmets duschar är obrukbara. Hejdå gymmande, jag ska vara på skolan klockan åtta, men börjar 09:30. Jag har inget liv längre. MSP3 har inget liv längre.

Tisdag som är min favoritmorgon. Jag brukar börja tisdagarna med A1 el. löpning och sen gymmet, efter gymmet bastar jag alltid och beger mig till skolan.

Men ne. Nu blir det kaffe och bara A1. Sen skola, sen äta, sen träna, sen plugga, sen sova, sen vakna, sen träna, sen skola, sen träna, sen äta, sen plugga.. Ja, ni fattar. Kul liv.

Jag har iallafall inhandlat tyg och mönster till min balklänning och tydligen så hade min kavaljer också fixat sina kläder (vi kan ju hoppas att det inte är en prästkåpa eller darth vader-kostym herr g har inhandlat).

Innan jag ofrivilligt återgår till sömnen ska jag trycka kaffe och snöra på mig joggingskorna. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0