tisdag elfte maj




Idag har varit den största särdagen någonsin hos MSP3. Det finns inte ett friskt huvud i min klass, det är en definitiv slutsats jag idag kunnat dra. MSP, missanpassning. Kanske det är det det betyder egentligen?

Jag och den blonde hycklaren (kommer på nya passande namn varje dag åt herr j.f) var och åt en välförtjänt lunch (tyckte vi) på Safari. Sen efter sista lektionen kändes det som att jag behövde en till välförtjänt lunch men fick nöja mig med att vinna ett litet race mot den ovan nämnda mannen och pressa lite h-gröt när jag kom hem.

Ikväll ska jag plugga ordentligt, har bland annat lite matematik att ta itu med. Men innan dess ska jag rensa tankarna med lite spinning och core.

Och i övermorgon åker jag tillbaka till paradiset. KRRRYMT!
Rise Against – Hero Of War
fin, å de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0