söndag trettionde maj

Nu är allting i sin ordning igen. Mössan är hemma, väskan är hemma. Jag är hemma. WOW.

Igår var det pensionärsvarning igen. Igen. Förstår ni det? Filip skrattade åt oss, men blaskigt kaffe (man kan inte dricka så mycket koffein efter nio, ha-ha) och Eurovision Song Contest var det som gällde. Det är ändå ganska kul att sitta och håna alla helt värdelösa bidrag. Sen kollade vi Forrest Gump, jag grät. Sen kollade vi på nånting läskigt, jag skrek. Sen slog det oss - pensionärsångesten. Vi gick upp på stan bara för att säga att vi hade varit där om nån frågade. En halvminut eller tre timmar - so what?

Jag är människa idag igen, har varit och sprungit och nu ska jag göra finfin frukost innan jag kör igång med Miljörapporten. Jag och Fjeppa har lite catching up to do. Får se om det hinns med, det nmåste hinnas med. Jag hatar miljörapporten.

Här är en bild jag snodde av Thulin. Två faktiskt.





Kommentarer
Postat av: Hanna

Dom var så himla härliga de bilderna, sånna som vi kan gråta en skvätt till om ett par decenier.

2010-05-30 @ 13:33:04
URL: http://hannathulin.blogg.se/
Postat av: hedda

SNYGGA TJEJER !

2010-05-30 @ 20:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0