söndag nionde maj

Jag är varm och nyuschad, sådär lagom halvlycklig och har just testat mammas "provbalkläning", vilken för övrigt satt perfekt och det i sin tur betyder att den riktiga blåsan inte är långt borta.

However. Gränsen var riktigt awesome idag. Stålande sol, lagom kallt (synd att klaga iallafall) och ett alldeles underbart nordalsfjäll som förvisso totalt tog musten ur min rygg men också gav mig ett lyckorus jag kan leva på länge.

På tal om ryggjäveln så var jag och sprang i lördags morse istället för en lite lugnare och finare A1:a. Som vanligt borde jag lyssna på min läkare och göra som han säger, dvs. ta det lugnt - särskilt med löpningen utomhus. MEN. Ja, det gick väl bra ändå. Tills jag kom halvvägs och skulle vända. Ryggen dog, och mina ljumskar (som jag tror att tomas sa fäster nånstans vid bäckenet där jag har de största problemen) låste sig typ. Alla muskler på övre delen av benet la i princip av. KUL. Jag stapplade hemåt och la mig på soffan och tjurade.

nä, ids inte mer nu. hejdå


Kommentarer
Postat av: Teodorsilja

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-02-02 @ 11:48:24
URL: http://teodorsilja.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0