söndag andra maj

Inget morgontåg igår.
Jag ska aldrig mer fira valborg.
Inget Gränsen.
Jag ska aldrig mer fira valborg.
I spegeln syntes bara en rysk crackhora.
Jag ska aldrig mer fira valborg.


Nej. Nu är det bevisat, så talar vi inte mer om det.

Min skäggiga dvärgkompis drog ut mig vid 14 och tog med mig på ett två timmars långt thaibesök. Sakta men säkert blev jag människa igen, och när jag sedan traskade ensam hemåt i snöovädret kändes det nästan bra. Men fortsatte dagen i soffan, jag soffan och gitarren. Gitarren var ful och dum (det är inte jag som inte kan stämma den, inte då). Jag var ful och trött. Och dum. Det var ju valborg, jag tappar hjärnan då. Det var ju som sagt bevisat.

Idag har jag plumsat runt min A1-morgonrunda och fått otrevligt blöta och kalla fötter. Sen har jag pluggat, vilket antagligen blir dagens stora aktivitet. Jag ligger lite efter, om vi uttrycker oss snällt.

HEJ


thåström var så skoningslöst sjukt snygg back in the days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0