onsdag tolfte maj

Shaking hands, jag är så utsvulten att jag vill äta en häst (no offense mina ponnyälskande vänner), men pappa bjuder dock bara på ungspannkaka (ni kan andas ut). Har varit på gymmet så länge att jag glömde bort att jag var helt död redan innan och höll nästan på att inte ta mig hem. Nästan.

Mina vänner vägrar åka till Gränsen, "öööh, det ska reeeegna" ("åh, jag är en liten skäggig mes") och "men det är ju skönt i staaaan" ("när jag var liten tappade min mamma mig från ett tåg").
Kära vänner, detta är till er:
1. Det ska blåsa östliga vindar, och enligt min far (hans ord är lag) regnar det inte då.
2. Var man än befinner sig är det skönare än att vara i Kiruna.

Jag har två förståndshandikappade vänner, de går mig på nerverna. Särskilt när vi ska göra vårat MSP-projekt, då Carl spelar musik och lever ut alla sina innersta adhd-fantasier medan Joel sitter på facebook och är lite 'too cool for school'. LikZom bah DaH. (Tror att jag hade kunnat göra karriär som ultrafjortis faktiskt). Och jag, jag försöker jobba. Ska bara meddela att det inte är så lätt med en hyperaktiv dvärg som försöker sig på något som hade kunnat vara en efterliknelse av en gorillas parningsdans tre centimeter från mitt huvud.

People sucks, tur att jag är så normal iallafall. host-host


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0