onsdag femte maj

Återuppliva mannen och ge honom till mig.


Iallafall. Inte helt oväntat sitter jag och pluggar matte.
Eller pluggar kan väl alltid diskuteras när det gäller mig,
men ändå. Jag luktar lush-tvål och känner träningsvärken
smyga sig på. Skulle träna armar, men det är inte direkt
min favoritsysselsättning och när cable-crossen och allting
runtomkring var upptaget på gymmet sprang jag istället
till min älskade skivstång. Lite benmuskler skadar ändå inte.

För övrigt tror jag att jag är nära ett mentalt sammanbrott.
Men har hört att det går att klara sig igenom dessa också. 

the clash - janie jones 

Kommentarer
Postat av: Mortenragna

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-11-22 @ 12:34:16
URL: http://mortenragna.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0